ДІЛИТИСЯ КРАСОЮ З УСІМА

23 жовтня 2013 року ми оголосили наше нове зобов'язання на 2020 рік: "Ділитися красою з усіма".

НАШЕ БАЧЕННЯ
Разом ми зробимо красу життєздатною та тривалою.
Ми хочемо принести красу всім людям. Краса виражає себе по-різному. Ми віримо в красу захисту навколишнього середовища та біорізноманіття, красу підтримки громад і забезпечення безпеки співробітників, красу надання чоловікам і жінкам, які в нас вірять, очікуваних продуктів.

 

ЗОБОВ'ЯЗАННЯ І ЦІЛІ

СТІЙКІ ІННОВАЦІЇ

До 2020 року ми будемо впроваджувати інновації так, щоб 100 % продукції мали екологічні або соціальні переваги.
Щоразу, коли ми будемо винаходити або оновлювати продукт, ми будемо вдосконалювати його екологічні та соціальні характеристики принаймні за одним з таких критеріїв:

  • Нова формула зменшуватиме вплив на довкілля.
  • Нова формула використовуватиме відновлювальну сировину стійких джерел або сировину, отриману із "зеленої хімії".
  • Нова упаковка матиме поліпшений екологічний профіль.
  • Новий продукт матиме позитивні соціальні наслідки.

ЗБАЛАНСОВАНЕ ВИРОБНИЦТВО

До 2020 року ми знизимо вплив на навколишнє середовище на 60 %, порівняно з базовим показником 2005 року, разом з тим принесемо красу одному мільярду нових споживачів.

  • Ми скоротимо викиди вуглекислого газу на наших заводах і розподільних центрах на 60 % в абсолютному вираженні, порівняно з базовим 2005 роком.
  • Ми скоротимо наше споживання води на 60 % у розрахунку на одиницю готової продукції, порівняно з базовим 2005 роком.
  • Ми скоротимо відходи на 60 % на одиницю готової продукції, порівняно з базовим 2005 роком.
  • Ми скоротимо викиди вуглекислого газу від транспортування продукції на 20 % на одиницю готової продукції, порівняно з 2011 базовим роком.

 

ЗБАЛАНСОВАНЕ ЖИТТЯ

До 2020 року ми дозволимо кожному споживачеві Л'Ореаль здійснювати свій  вибір  продуктів за одночасного збереження краси навколишнього середовища.

  • Ми будемо використовувати інструмент оцінки продукту для оцінювання екологічних і соціальних характеристик 100 % нових продуктів, і всі бренди будуть доводити цю інформацію до відома споживачів, щоб ті могли вести збалансований спосіб життя.
  • Усі бренди Л'Ореаль оцінюватимуть, на що вони будуть мати найбільший екологічний та соціальний вплив, і брати на себе зобов'язання щодо поліпшення їхнього впливу. Кожен бренд представлятиме доповідь про хід програми і підвищуватиме обізнаність споживачів.

 

ПОСТІЙНИЙ РОЗВИТОК

> СПІВРОБІТНИКИ
До 2020 року співробітники Л'Ореаль матимуть доступ до медичної допомоги, соціального захисту та професійної підготовки в будь-якій точці світу.

  • Ми забезпечимо співробітникам медичну страховку, яка відповідає передовому досвіду країни, в якій вони перебувають.
  • Ми будемо надавати фінансовий захист усім співробітникам у непередбачуваних життєвих ситуаціях: наприклад, постійній непрацездатності або інвалідності.
  • Кожен співробітник Л'Ореаль матиме доступ як мінімум до одного тренінгу на рік в будь-якій точці світу.

 

> ПОСТАЧАЛЬНИКИ
До 2020 року 100 % наших стратегічних постачальників братимуть участь у нашій програмі тривалого  розвитку постачальників.

  • Усі стратегічні постачальники будуть оцінюватися і відбиратися на підставі соціальних та екологічних показників.
  • Усі стратегічні постачальники проведуть самооцінку своєї політики в галузі сталого розвитку з нашою допомогою.
  • Усі постачальники матимуть доступ до навчальних посібників Л'Ореаль для поліпшення своєї політики збалансованості.
  • 20% стратегічних постачальників будуть пов'язані з нашою логістичною програмою Солідарність.

 

> ГРОМАДИ
До 2020 року ми надамо можливість працювати понад 100 000 людям з бідних громад, що є еквівалентним розміру нашої глобальної робочої сили.

  • Ми досягнемо своїх цілей у рамках програм за такими напрямками.
  • Джерела Солідарності.
  • Інклюзивна дистрибуція.
  • Професіоналізація краси.
  • Наставництво і просвітництво.
  • Працевлаштування інвалідів і недостатньо представлених соціально-етнічних груп.