День Соціальної корпоративної відповідальності "Citizen Day"

Hевід’ємна частина корпоративної соціальної відповідальності L’Oréal.

Щорічно, починаючи з 2010 року, ми надаємо працівникам у всьому світі можливість долучитися до суспільно-благодійної діяльності. Захід підтримує місцеві соціальні, екологічні та громадські організації.

Citizen Day — день, коли працівники L’Oréal можуть взяти участь у різноманітних соціальних ініціативах, таких як оновлення приміщень соціальних або громадських організацій, різноманітні роботи для малозабезпечених верств населення, підтримка молодих підприємців, прибирання сміття або проведення семінарів щодо поліпшення добробуту для вразливих груп населення

У 2019 році у День корпоративної соціальної відповідальності L’Oréal — Citizen Day — відзначив десяту річницю. У 2019 році спільними зусиллями команді L'Oréal Україна вдалося зробити чимало. 21 червня всі співробітники компанії приєдналися до дня соціальної відповідальності. Всі учасники були поділені на 3 групи. Перша з них, за підтримки Центру крові, брала участь у здачі донорської крові. Волонтери другої групи висаджували кущі самшиту у Голосіївському парку м. Києва, третьої - відвідали центр безпритульних тварин: будували будки та допомагали в соціалізації тварин.

Солідарність співробітників - невід’ємна частина корпоративної соціальної відповідальності, особливо в часи соціального дистанціонування. Залишачись залученими завдяки сучасним технологіям, висловлюючи підтримку громадським організаціям та потребуючим верствам населення, у 2020 році ініціатива проводилась протягом листопада та в онлайн форматі “E-Citizen Day”.

Краудфандингова кампанія

L’Oréal Україна спільно з благодійним фондом «Таблеточки» запустила краудфандигову кампанію, направлену на збір коштів співробітниками для закупівлі ліків для онкохворих дітей. Завдяки спільним зусиллям зі співробітниками, сума пожертви фонду від компанії становить 250 000 грн. Ініціатива здійснюється за підтримки брендів компанії - La Roche-Posay та L'Oréal Paris.

Онлайн навчання

Були проведені навчальні вебінари: для дівчат STEM наук, студенток від співробітників L’Oréal Україна з різних функцій (Корпоративних Комунікацій, Юридичного відділу, Наукового відділу, Логістики та Діджитал), а також вебінар по технікам макіяжу для жінок, постраждалих від домашнього насильства від націонільного тренера дивізіону Luxe.

Онлайн хакатон

У часи пандемії громадські організації потребують ще більшої допомоги зі сторони бізнесу. Із залученням Бренд менеджерів та Діджитал спеціалістів, був проведений онлайн хакатон щодо просування кампанії #gymforbabusya благодійного фонду «Давай Допоможемо» по збору коштів з метою побудови першого спортзалу в Україні для літніх людей, а також запропонові конкретні дії та рекомендації для успішного продовження кампанії фонду.

We are all citizens - we all have a role to play!