Стратегія і модель

Унікальний світогляд. Унікальна організація

Наша стратегія: Універсальність

L'Oréal обрала особливу стратегію: універсальність. Це означає глобалізацію, яка приваблює, розуміє і поважає різноманіття. Різноманіття в бажаннях, потребах і традиціях. Запропонувати красу, створену у відповідності до індивідуальних потреб, і виправдати очікування споживачів у всіх куточках світу. Саме такий світогляд притаманний L'Oréal.

Для L'Oréal універсальність означає по-справжньому глобальний масштаб діяльності унікальної організації. Ми стратегічно згуртовані і водночас децентралізовані у тактичних діях. Місцеві команди наділені потрібними повноваженнями. Вони стежать, щоб в кожній країні ми були близькими до наших споживачів.

Це також означає розробку і виробництво косметики нашими місцевими командами, які здатні забезпечити ідеальну відповідність властивостей нашої косметики потребам споживачів, у якій би частині світу вони не мешкали. Задля цього ми створили всесвітню мережу науково-дослідницьких центрів та маркетингових хабів, по одному на кожному з наших стратегічних ринків: США, Японія, Бразилія, Китай, Індія та Південна Африка. Діяльність у сфері наукових розробок вдало доповнюється виробничими потужностями L'Oréal, присутніми по всьому світу, які дозволяють швидко виводити на глобальний ринок всі інноваційні розробки.

Завдяки універсальності, наші хаби можуть ділитися історіями успіху з іншими регіонами світу.

Допомагати сотням мільйонів жінок та чоловіків повірити у себе, почуватись впевнено із самим собою та іншими — ось, що надихає нас найбільше.

Служіння красі було нашим єдиним покликанням впродовж понад 110 років.

Що робить нас унікальними?

 

Пристрасть до інновацій, успадкована від засновника, що був справжнім вченим. Ми одержимі прагненням до найвищої якості, ефективності та безпечності продуктів, які ми створюємо. Шанобливе ставлення до різноманіття з впливовими брендами, які здатні задовольнити усі смаки та бажання споживачів.

Останнє, але не менш важливе: усі 88 000 жінок та чоловіків, що працюють по всьому світу у різних філіях L'Oréal, вміють втілювати в життя омріяну кожним велику подорож шляхом краси. Що рухає нами: бути творцем цінностей і зразковою компанією з точки зору відповідальності та сталого розвитку. Ми й надалі відіграватимемо нашу роль у створенні красивішого світу.

Жан-Поль Агон

Голова правління і Генеральний директор

Дивізіон продукції масового попиту

Місія дивізіону продукції масового попиту L'Oréal — демократизація кращих досягнень в індустрії краси, а для нас справжня краса має бути відповідальною

Ми відкриті до нових трендів і охоче опановуємо їх, щоб дотримуючись принципів сталого розвитку, створювати доступні для всіх і кожного у світі продукти і досвід, який задовольнить споживачів, завдяки розмаїттю наших брендів та їх спільнот.

В портфелі нашого підрозділу світовий косметичний бренд №1 — L'Oréal Paris, бренд №1 у галузі декоративної косметики — Maybelline New York, бренд №1 в галузі натуральних косметичних засобів — Garnier, а також професійної косметики — NYX Professional Make Up. Ми демократизуємо найкраще з доступного і якісного розмаїття засобів краси для догляду за шкірою, макіяжу, догляду за волоссям та його фарбування.

Крім чотирьох культових світових брендів, до нашого унікального портфоліо належать й інші відомі бренди — Essie, Stylenanda 3CE, La Provençale Bio, ...

1. Euromonitor 2017 , 2. Euromonitor 2017

Докладніше про дивізіон продукції масового попиту компанії L'Oréal (en)

Дивізіон продукції Люкс

Місія дивізіону продукції Люкс — запропонувати споживачам найкращі продукти та враження від бренду, зробивши їх насправді унікальними.

Завдяки збалансованому портфоліо впливових брендів, які доповнюють одне одного низкою переваг, ми здатні задовольнити потреби кожного серед споживачів у відповідності до різних фінансових можливостей.

Наше портфоліо містить 26 брендів, 17 з яких є світовими, поміж яких видатні, омріяні багатьма експертні бренди — Lancôme, Yves Saint Laurent і Giorgio Armani.

Докладніше про дивізіон продукції Люкс компанії L'Oréal (en)

Дивізіон засобів активної косметики

Місія дивізіону засобів активної косметики — допомогти кожному в його прагненні до здорової і красивоі шкіри.

Дивізіон засобів активної косметики є світовим лідером з міжнародними брендами для догляду за шкірою, рекомендованими фахівцями в галузі охорони здоров'я, які постачаються медичним установам в усьому світі, зокрема у аптеки, спа-клініки та інтернет-магазини.

Портфоліо дивізіону містить шість брендів, які походять з Франції і США. Їх асортимент включає засоби для догляду за шкірою і волоссям, які відповідають всім очікуванням, пов'язаним з красою і здоров'ям шкіри: від засобів дерматологічного та естетичного догляду за шкірою до натуральних продуктів, починаючи з найдоступнішого за ціною асортименту до преміальних продуктів.

Докладніше про дивізіон засобів активної косметики компанії L'Oréal (en)

Дивізіон професійних продуктів

Місія дивізіону професійних продуктів L'Oréal полягає у створенні асортименту продукції для підтримки перукарів і розвитку індустрії перукарського мистецтва на принципах сталого розвитку і на благо всіх. Саме з цього підрозділу почала своє існування Група L'Oréal понад 110 років тому.
Завжди пліч-о-пліч з перукарями.

Невпинна співпраця наших брендів з фахівцями і споживачами на ринку кожної країни.
Наша місія — безперервно підтримувати професійну спільноту і бути лідером у запровадженні цифрових технологій, ґрунтуючись на клієнтоорієнтованому підході.

Завдяки шести світовим і трьом локальним брендам, ми забезпечуємо професіоналів і споживачів завжди кращими, безпечними і більш екологічними професійними продукти, послугами і технологіями догляду за волоссям.

Докладніше про дивізіон професійних продуктів компанії L'Oréal (en)

985млн євро

інвестованих у дослідження та інновації

150

країн

497

зареєстрованих патентів

Всі з чотирьох наших дивізіонів відіграють важливу стратегічну роль, дозволяючи L'Oréal охопити всі аспекти краси.

Наші дивізіони та бренди об'єднує спільна пристрасть до краси, яка ґрунтується на безперервних інноваційних дослідженнях L'Oréal.

Підрозділи компанії демонструють неймовірну здатність до адаптації у світі, який невпинно зазнає перетворень. Ось три приклади: цифрові технології, зміна каналів просування і очікування нових "вимогливих" споживачів.

Ніколя Ієронімус

Заступник Генерального директора L'Oréal, відповідальний за дивізіони

Наша організаційна структура

Подальший розвиток L'Oréal забезпечується внеском глобальної команди Досліджень та Інновацій, унікальним портфоліо брендів, організаційною структурою, побудованою навколо чотирьох дивізіонів, і інтегрованим промисловим виробництвом, яке функціонально спирається на такі напрямки, як адміністративне управління та фінанси, цифрові технології, управління персоналом, комунікації та корпоративна відповідальність.

Learn more about our Functions : 

Travel retail (en)
Administration & Finance (en)
Research & Innovation (en)
Operations (en)
Digital (en)

21

дослідницький центр

14

центрів оцінки

36

брендів