Завод L’Oréal в Сеттімо-Торинезе став «сухим»

У січні 2018 року завод L’Oréal в Сеттімо-Торинезе, Італія, став одним із перших «сухих» заводів Групи.

Термін «сухий завод» означає, що на заводі питна вода використовується лише у складі продукції (тобто вода як сировина) та для споживання людиною.

Щоб стати «сухим», завод повинен зробити два істотних кроки. По-перше, ми повинні знайти способи зменшити споживання води для існуючих цілей (очищення виробничих резервуарів, охолодження і т.п.). По-друге, ми повинні розробити інноваційні системи для переробки та повторного використання води, що використовується у виробничих процесах.

Перетворення Сеттімо на «сухий» завод
За останні декілька років наші експерти на заводі в Сеттімо-Торинезе вжили конкретні заходи для зниження споживання води заводом.

Спочатку, у 2014 році, завод оптимізував систему очищення виробничих агрегатів, щоб знизити витрати промивної води.

Потім, після впровадження цих вдосконалень в систему очищення виробничих резервуарів, завод перейшов до використання системи ультрафільтрації, за рахунок якої 100% промислової води фільтрується через мембрани для видалення основних домішок. На цій стадії виводиться від 85 до 90% всіх домішок.

Частина води, що залишилася, потім переробляється для повторного використання на водоочисній установці, де в 2016 році було впроваджено систему зворотного осмосу для фільтрації та очищення води для повторного використання. Зворотний осмос - це система дуже тонкої фільтрації, яка пропускає тільки молекули води, що означає, що після цього процесу тести показують 100-відсоткову чистоту води, і вона може повторно використовуватися у виробництві.

Завдяки цим ініціативам і зусиллям власної команди, завод Сеттімо-Торинезе тепер є «сухим», зумівши заощадити понад 38 мільйонів літрів води в минулому році. Завод домігся таких успіхів, що станом на липень 2018 року, він повернув 3,5 мільйона літрів води назад в міську систему опалення в спільному підприємстві з Engie.

«Сухі» заводи є частиною зобов'язань L’Oréal зі сталого розвитку, завдяки яким у 2019 році L’Oréal було присвоєно рейтинг ААА за версією CDP.