L’ORÉAL ВКЛЮЧЕНА У ТОП-50 КОМПАНІЙ, ЯКІ СТВОРИЛИ НАЙКРАЩІ РОБОЧІ МІСЦЯ ДЛЯ ІННОВАТОРІВ ЗА ВЕРСІЄЮ ВИДАННЯ FAST COMPANY

L'Oréal отримала визнання авторитетного американського бізнес-видання Fast Company і була включена у список підприємств і організацій,  підтримуючих інновації на всіх рівнях роботи компанії (Best Workplaces for Innovators).

До списку переможців у номінації «Роботодавець, що створює кращі умови для інноваторів», від видання Fast Company у партнерстві з Accenture, увійшло 50 компаній з різних галузей — біотехнології, виробництва товарів масового попиту, надання фінансових послуг, забезпечення кібербезпеки і машинобудування. Об’єднавши зусилля, експерти Accenture та команда редакторів Fast Company обробили 362 заявки від компаній-претендентів, серед яких колегія з восьми авторитетних суддів обрала і затвердила 50 найкращих. В межах  конкурсу 2019 року оцінювались умови, створені для інноваторів роботодавцями з різних країн.

«Інновації вже понад 100 років є фундаментом розвитку нашого бізнесу», — каже Президент і Генеральний директор компанії L'Oréal США Фредерік Розе (Frederic Roze). «Зважаючи на швидкі зміни в нашій галузі та амбіційне прагнення компанії стати найкращою не лише в опануванні технологій краси, але й у прагненні до соціальної і екологічної відповідальності, ми спираємось на притаманні нашій корпоративній культурі інновації і підприємництво, які завжди допомагали нам невпинно удосконалюватись. Визнання у рейтингу є вшануванням завзятості та креативності наших працівників, які щодня присвячують себе створенню майбутнього індустрії краси».

Динамічна корпоративна культура компанії L'Oréal створює для наших працівників можливості і надає підприємницьку свободу для стимулювання трансформації  глобального бізнесу Групи  — з її оборотом в 26,9 млрд євро і 35 світовими брендами. Творчі команди всередині компанії створюють провідні технології, запускають високоперсоніфіковані продукти, винаходять нові ідеї для зацікавлення споживачів та креативні рішення для зменшення екологічного впливу.

Спадщина інновацій

Заснована хіміком 110 років тому, компанія L'Oréal продовжує брати на себе зобов'язання щодо науково-технічного прогресу. 4000 працівників відділу Досліджень та Інновацій, від біологів до робототехніків, доводять глибоку компетентність L'Oréal в цій галузі, при цьому майже 70% цих посад обіймають саме жінки. Діяльність технологічного інкубатора L'Oréal, заснованого у 2012 році, до якого залучені провідні вчені, інженери та дизайнери - винахідники, представлена у трьох країнах. Відкрита стратегія інновацій поєднує компанію у єдину міжнародну «стартап екосистему», зокрема через партнерські відносини з Founders Factory, Partech International Ventures, Station F і Raise Ventures. Така ж прихильність до підтримки інноваторів притаманна зокрема і програмі L'Oréal-ЮНЕСКО «Для жінок у науці», за 21 рік існування якої 102 лауреатки та понад 3000 талановитих молодих дослідниць набули визнання і фінансової підтримки, що загалом складає понад 10 млн доларів США. 

Трансфорація корпоративної культури завдяки працівникам

L'Oréal прагне до еволюційних змін, які запроваджуються зсередини. У 2018 році компанія запустила перший у США розроблений власними працівниками бренд Seed Phytonutrients, який став витвором серця і розуму одного з керівників компанії — він побачив перспективу у наданні підтримки місцевим фермерам і розробці першого в галузі водонепроникного біорозкладаючогося пакувального паперу. Його ініціатива була схвалена і впроваджена. Прагнучи надати підтримку власним працівникам, а також запровадити інклюзивний підхід до наймання робочої сили і розвитку ділового партнерства, L'Oréal США створила низку аналітичних центрів — Think Tanks, якими керують працівники компанії. Кожний з них зосереджує увагу на певному питанні соціального значення, зокрема, просуванні жінок на керівні посади, найманні на роботу і перекваліфікації військових, залученні до роботи працівників з фізичними обмеженнями, підтримці ініціатив та політики стосовно ЛГБТІ спільноти. На даний час створені аналітичні центри вже безпосередньо вплинули на політику компанії, зокрема на внесення у 2019 році змін у процедуру надання відпустки для батьків, наслідком чого стала вища оцінка 100 балів, отримана L'Oréal за Індексом корпоративної рівності в межах кампанії захисту прав людини 2019 року.

Глобальне зобов'язання до сталого розвитку

Оцінуючи масштаби впливу компанії, L'Oréal прагне знаходити рішення основних екологічних проблем за рахунок змін у власному виробничо-збутовому ланцюжку. В 2019 році L'Oréal стала єдиною компанією у світі, яка втретє поспіль отримала оцінку "AAA" від неприбуткової організації CDP. Визнання стало результатом запровадження стратегії сталого розвитку "Ділитися Красою з Усіма" (Sharing Beauty With All). У 2018 році власна унікальна модель оцінки SPOT екологічного і соціального профілю продуктів L'Oréal була визнана виданням Fast Company «Ідеєю, що змінює світ». Завдяки такому цілісному підходу до побудови сталого майбутнього, Організація Об'єднаних Націй визнала L'Oréal лідером Глобального Договору за відданість Десяти Принципам Відповідального Бізнесу.

«Інші звання надаються для отримання привілеїв та переваг. Fast Company намагається привернути увагу до роботодавців, які залучають до себе і утримують прихильність яскравих талантів, створивши для своїх працівників можливість пропонувати сміливі ідеї, експериментувати і навіть зазнавати в цьому невдач, заради інноваційного розвитку», — зазначає головний редактор видання Fast Company Стефані Мехта (Stephanie Mehta).

Для ознайомлення з повним списком переможців, перейдіть за посиланням: https://www.fastcompany.com/best-workplaces-for-innovators/2019