L'Oréal та Modiface: діагностика шкіри за допомогою штучного інтелекту

L’Oréal запускає діагностику шкіри за допомогою штучного інтелекту на основі наукових досліджень в області старіння шкіри.

Нещодавно придбана L'Oréal компанія ModiFace, експерт в області доповненої реальностіта штучного інтелекту, і L'Oréal Research & Innovation, оголосили про запуск цифрової діагностики шкіри для споживачів, заснованої на наукових дослідженнях, що проводились протягом 15-ти років, в області старіння шкіри, проведених експертними групами L'Oréal R&I.

Ця нова технологія заснована на алгоритмі штучного інтелекту, розробленому ModiFace і доповненому досвідом L'Oréal в області старіння шкіри з використанням бази даних фотографій. Використовуючи технологію глибокого навчання, алгоритм був навчений на 6000 клінічних зображеннях, взятих з досліджень L'Oréal R&I, проведених за допомогою Атласів старіння шкіри (Skin Aging Atlases), наступним етапомбуло створення нової моделі на базі більш ніж 4500 селфі зі смартфонів для 3 груп жінок (азіатської, європейської та афроамериканської зовнішності) в 4 різних умовах освітлення. Результати, отримані дерматологами, дозволили досягти високої точності оцінки стану шкіри. Точні результати були отримані при різних виразах обличчя та умовах фотографування (світло, положення телефону), аналогічних тим, які використовуються споживачами.

Атласи старіння шкіри L’Oréal - це перші вичерпні атласи старіння обличчя, які фокусуються на візуальних ознаках старіння. Дослідження для розробки Атласів старіння шкіри проводились у Франції, Китаї, Японії, Індії та Сполучених Штатах Америки за участі 4000 жінок і чоловіків у віці від 20 до 80 років. Атласи старіння шкіри дозволяють оцінити або передбачити загальне старіння обличчя і використовуються сьогодні для клінічної оцінки косметичних і дерматологічних процедур.

Першим додатком нової діагностики шкіри L'Oréal буде Vichy SkinConsultAI, який було запущено в січні 2019 року в Канаді і який з'явиться на сайтах бренду по всьому світу до кінця цього року. SkinConsultAI надасть жінкам індивідуальну діагностику в 3 простих кроки:

 

1) Жінкам пропонується зробити або завантажити селфі на сайт бренду.

2) Технологія виявляє сім ознак старіння: зморшки під очима, брак пружності, лінії зневоднення, відсутність сяйва, пігментні плями, глибокі зморшки та пори. Ознаки старіння аналізуються, і жінки бачать свою індивідуальну матрицю старіння шкіри, сильні сторони своєї шкіри і пріоритетні напрямки, які потребують дій.

3) Кожна жінка отримує індивідуальний результат, на підставі якого вона може вирішувати свої конкретні першочергові завдання для догляду за шкірою.

Любомира Роше, Директор з цифрових технологій L’Oréal: «З придбанням ModiFace ми почали другий етап цифрової трансформації L'Oréal, спрямований на переосмислення краси в таких технологіях, як розпізнавання мови, доповнена реальність і штучний інтелект. Ми віримо, що ці сервіси стануть новим способом відкриття наших брендів і продуктів. Після віртуального макіяжу, віртуального фарбування волосся, онлайн-консультації щодо краси на базі технології доповненої реальності, L'Oréal та ModiFace з гордістю представляють першу діагностику догляду за шкірою, дійсно засновану на штучному інтелекті і науці».

Міріам Беккар-Шнайдер, Генеральний директор Vichy: «Будучи брендом № 1 в європейських аптеках, ми з гордістю представляємо SkinConsultAI, справжнє наукове досягнення, розроблене дерматологами. Вперше ця технологія дозволяє всім жінкам отримати персональну діагностику, щоб краще зрозуміти процес старіння своєї шкіри і підібрати процедуру догляду за шкірою, розроблену спеціально для них».