ЛЮДИ Є ВАЖЛИВИМИ для L’Oréal

     • Больше жінок серед нашого вищого керівництва

L’Oréal віддавна є лідером у забезпеченні гендерної рівності. Станом на 2018 р. в усьому світі жінки становлять 69% нашого персоналу, 47% членів наших керівних комітетів, 31% членів нашого виконавчого комітету та 54% наших ключових посад.

Ми пройшли сертифікацію організацій EDGE (Економічні вигоди від гендерної рівності) та GEEIS (Європейській та міжнародний стандарт гендерної рівності) у 29 країнах. Ці дві незалежні організації провадять всебічний та суворий аудит поточних політик щодо персоналу та його наймання, і ми пишаємося тим, що відповідаємо цим суворим стандартам рівності.

Equileap, неприбуткова організація і перша світова база даних, складена для оцінки за показником гендерної рівності 3000 акціонерних товариств, зареєстрованих на фондовій біржі, за результатами 2018 року віддала L’Oréal перше місце в своєму рейтингу європейських компаній.  Серед інших відзнак, варто згадати про нагороду ООН для керівників вищої ланки (CEO Leadership Award) за лідерство у питаннях гендерної рівності, яку в 2018 році теж отримала Група L’Oréal, а також долучення L’Oréal у 2018 році до списку компаній, які неухильно дотримуються найвищих стандартів гендерної рівності, зазначених у Покажчику гендерної рівності (Gender-Equality Index) за версією інформаційного агентства Bloomberg.

    • Доброзичливе ставлення до людей, що належать до будь-якої культури та мають будь-яке походження

Як глобальна організація  L’Oréal природно є мультикультурною. Оскільки ми пропонуємо косметичні вироби людям усіх походжень, на усіх континентах, в нашій компанії культурне різноманіття не лише є справедливим, а й вважається добрим бізнесом.

Розробка та маркетинг товарів для міжнародного ринку вдається краще, якщо члени команди походять з найрізноманітніших етнічних і соціальних груп. Дослідження також довели, що чим різноманітніший склад команди, тим більш ефективні рішення вона реалізує: що більше варіантів точок зору, то більше шансів на успіх. Свідчення цьому ми бачимо щодня.

У 2004 р.  L’Oréal стала співзасновником першої Хартії про різноманіття у Франції. Відтоді ми підписали й допомогли створити подібні хартії у 15 країнах. У 2018 р. «Томсон Ройтерс» (Thomson Reuters) визнали нас однією з 10 найкращих компаній світу за досягнення у царині Різноманіття та Всеохопності у списку з понад 5 000 компані

    • Залучення людей з інвалідністю

Люди залучення людей з інвалідністю привносять в роботу унікальний досвід та ідеї. Як кожен різновид різноманіття, відмінні від інших види здібностей і точки зору посилюють нашу місію. L’Oréal цінує людей за їх особисті якості, навички та вклад.

До кінця 2018 р. в  L’Oréal працювали 1 177 людей з інвалідністю. Цього замало, і ми намагаємось залучати більше людей з інакшими можливостями. Враховуючи, що 71% станів інвалідності не розпізнавані візуально, в наших офісах у всьому світі створюються програми обізнаності, аби забезпечити комфортність наших робочих місць для людей з обмеженнями працездатності та пристосованість до їхніх потреб. Ми сподіваємось, що такі зусилля заохотять їх шукати в нас роботу й залишатися з нами.