1/ ОРГАНІЗАЦІЇ, З ЯКИМИ МИ ПРАЦЮЄМО

EDGE (Економічні вигоди від гендерної рівності)

Організація EDGE  розробила передову методологію оцінки бізнесу та стандарти його сертифікації для забезпечення гендерної рівності. Процес сертифікації EDGE розроблений для того, щоб допомогти організації створити оптимальні робочі місця для чоловіків і жінок, які б дозволили їм повністю скористатися вигодами гендерної рівності. Методологія EDGE охоплює п'ять головних аспектів: рівна оплата праці за еквівалентну роботу, наймання і просування, навчання і наставництво з розвитку лідерства, гнучкий робочий розклад і культура компанії.

Партнерство з L’Oréal
У 2014 р. L’Oréal розпочала процес сертифікації EDGE для дочірніх компаній в Індії, Бразилії, США, Росії та інших країнах. У 2017 р.  EDGE поновила сертифікацію в Австралії, Бразилії, Канаді, Індії та Росії.

 

GEEIS (Європейській  та міжнародний стандарт гендерної рівності)

GEEIS  є стандартом-орієнтиром, встановленим групою європейських і міжнародних компаній. Його метою є сертифікація та надання публічної інформації щодо найбільш ефективних способів просування, керування та розповсюдження гендерної рівності. Знак GEEIS розроблено для компаній, що бажають взяти забезпечення гендерної рівності за мету й роблять її невіддільною частиною своєї стратегії щодо людських ресурсів, а також для компаній, які зацікавлені у тому, аби їх ініціативи реєструвались і перевірялись незалежною міжнародною організацією. Знак GEEIS було засновано в Європі в 2010 р. і розповсюджено в усьому світі в 2016 р.

Партнерство з L’Oréal
L’Oréal є одним зі співзасновників «Фонду Арборус» (Arborus Fund), організації, що проводить аудити на відповідність стандартам GEEIS. Для L’Oréal метою співпраці з ним є забезпечення паритету між чоловіками та жінками в компанії завдяки методам, що відповідають політиці Групи щодо людських ресурсів. Нині 23 дочірніх компанії «Л’Ореаль» та власне компанія «Л’Ореаль Корпорейт» (L’Oréal Corporate) мають сертифікацію GEEIS.

 

«ЕКВІЛІП»

Equileap була створена для стимулювання до встановлення рівних прав чоловіків і жінок на робочому місці, шляхом залучення інвестицій, грантів і поширення досвіду. Глобальний рейтинг гендерної рівності, запроваджений цією організацією проводить оцінку більше ніж 3 000 глобальних компаній з 23 країн світу із загальною ринковою капіталізацією, що перевищує 2 мільярди доларів США. Цей рейтинг, який не має аналогів, допоможе інвесторам визначити, які саме компанії мають найкращий гендерний баланс, що є важливим, для тих, хто, дивлячись крізь призму гендерної рівності, інвестує у зміни, що окупаються. Рейтинги складаються за шкалою із 19 критеріїв, серед яких рівень заробітної плати, можливості займати керівні посади й мати інтегроване робоче та особисте життя, оплачувані відпустки для батьків.

Партнерство з L’Oréal
В 2018, L’Oréal посіла перше місце в рейтингу європейських компаній, які досягли успіху у вирішенні питань гендерної рівності (Equileap global ranking).

 

КОЖНА ТРЕТЯ ІЗ ЖІНОК

У листопаді 2018 року L’Oréal першою долучилася до загальноєвропейської мережі компаній, які виступають проти насильства за гендерною ознакою під назвою "Кожна третя з жінок". Ця ініціатива, що виникла в Європі вперше, працює під патронатом Міністерства у справах гендерної рівності і боротьби з дискримінацією, і очолювана  спільно Фондом Kering Foundation і Фондом боротьби з нерівністю (FACE).

 

МОП (Міжнародна Організація Праці)

Організація, заснована в 1919 р., є нині єдиним тристороннім агентством ООН, що об'єднує представників урядів, роботодавців і працівників 187 держав-членів ООН. Агентство сприяє діалогу між цими трьома сторонами, встановлює стандарти праці та розробляє керівні принципи діяльності й програми для розповсюдження гідних умов наймання та праці для усіх чоловіків і жінок.

Партнерство з L’Oréal
Активний член МОП з 2010 р., у 2015 р. L’Oréal однією з перших підписала розроблену організацією Хартію міжнародної мережі компаній, що підтримують наймання людей з інвалідністю (Global Business and Disability Network Charter). Ця всесвітня мережа міжнародних компаній, національних організацій роботодавців, комерційних організацій та організацій людей з інвалідністю (ОЛОП) працює для просування врахування обмежень інвалідності на робочому місці.

 

ENAR (Європейська мережа проти расизму)

ENAR є всеєвропейською мережею, що захищає расову рівність і підтримує співпрацю між антирасистськими асоціаціями на всьому континенті. ENAR, єдину організацію такого призначення в Європі, було створено в 1998 р. завдяки ініціативі знизу, активістами, що об'єднали зусилля для впливу на законодавців ЄС з метою вживання рішучих заходів для впровадження расової рівності в країнах Євросоюзу.

Партнерство з L’Oréal
L’Oréal підтримує ENAR, співпрацюючи з заходами та конференціями, що організуються для дослідження передових практик збільшення етнічного та культурного різноманіття на робочих місцях.

 

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ЦЕНТР З ПИТАНЬ ІНВАЛІДНОСТІ

європейський центр з питань інвалідності для сталого розвитку й соціальних інновацій (Disability Hub Europe for Sustainable Growth and Social Innovation) є новою ініціативою, запровадженою іспанським фондом Fundación ONCE (Fundación Organización Nacional de Ciegos de España, Фонд Національної організації сліпих Іспанії), яку співфінансує Соціальний Фонд ЄС. Проект, розгортання якого заплановано з 2017 по 2020 рр., призначено для поширення  транскордонного, міжнародного впливу.

Партнерство з L’Oréal
центру з питань інвалідності та пов'язаний членством з міжнародними компаніями, практики яких визнані еталоном у питаннях працевлаштування людей з інвалідністю та у питаннях сталого розвитку.

 

EVE

EVE - це семінар з підтримки прав і можливостей жінок, запроваджений компанією «Данон» (Danone). Цей семінар розроблено для того, щоб надати жінкам більше можливостей вносити зміни у свої компанії, навчаючи їх лідерських навичок, надихаючи та мотивуючи їх.

Партнерство з L’Oréal
L’Oréal є ключовим учасником семінарів EVE, починаючи з 2010 року. Представництво програми EVE було започатковано в Азії, а в грудні 2017 стартувало на африканському континенті.      

 

ГЛОБАЛЬНІ СТАНДАРТИ ООН ЩОДО ЛГБТІ-СПІЛЬНОТИ

Зазначені стандарти  були розроблені для спрямування зусиль ділових кіл на боротьбу із дискримінацією лесбійок, геїв , бісексуалів, трансгендерів та інтерсексуалів (ЛГБТІ).

Партнерство з L’Oréal
У 2018 році L’OREAL всіляко підтримувала ці стандарти. Така ініціатива цілком відповідає Етичним принципам Групи, її програмному зобов'язанню дотримуватись прав людини, а також проактивній і ухваленій на перспективу стратегії різноманітності та інклюзивності.

 

ПРИНЦИПИ ПІДТРИМКИ ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ ЖІНОК

Принципи підтримки прав і можливостей жінок, розроблені за співробітництва структур «ООН-жінки» та Глобального договору під егідою ООН, є набором керівних принципів для бізнесу, що пропонують поради щодо розширення прав і можливостей жінок на робочому місці, на ринку та в спільноті.

Партнерство з L’Oréal
У 2014 р. Генеральний директор Групи компаній L’Oréal Жан Поль Агон (Jean Paul Agon) підписав Принципи, підтверджуючи свою глибоку прихильність до принципів дотримання прав людини, різноманіття, соціальної відповідальності та, зокрема, рівних можливостей.

 

 2/ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА СПІЛЬНОТИ, ЯКІ МИ ПІДТРИМУЄМО

В усьому світі L’Oréal підтримує організації та спільноти, які заохочують різноманіття та розвивають інклюзивний підхід. Ми обрали партнерів, які дають нам можливість виконувати наш обов'язок соціально відповідального бізнесу: від спонсорства програм наставництва для жінок, що походять з несприятливих соціальних середовищ, до фінансування асоціацій, які допомагають етнічним меншинам. Ми обрали партнерів, які дозволяють нам виконувати наші обов'язки як компанії, яка дбає про суспільство.

Також ми намагаємося підтримувати місцеві меншини, допомагаючи їхньому економічному розвитку, насамперед, підтримуючи жінок у цих спільнотах. Намагаючись покращувати сталий добробут, L’Oréal дотримується принципів чесної торгівлі та єдиного джерела походження при закупівлі сировини, виробленої місцевими кооперативами та фермерами, яким гарантовано співвимірну й справедливу оплату праці.

Лідерство в організаціях, які допомагають людям
Як Група з міжнародною присутністю, ми почуваємося зобов'язаними приєднуватися, і, де це можливо, пропонувати лідерську позицію в організаціях та агентствах, діяльність яких направлена на забезпечення інклюзивного підходу та недопущення дискримінації. 

Наші бренди

Kiehl’s підтримує організацію «Аутизм Спікс» (Autism Speaks), партнерство, що сприяє захисту в усьому світі інтересів людей, які страждають від аутичних розладів.

Garnier підтримує ЮНІСЕФ у допомозі дітям, що опинились в надзвичайних ситуаціях

Urban Decay підтримує Швейцарську федерацію глухих, організувавши програму навчання глухих консультантів з косметики для роботи всередині магазинів у співпраці з «L’Oréal Швейцарія».

Maybelline підтримує національну організацію Венесуели із захисту прав глухих «Консорвен» (Consorven), поширюючи серію програм кампанії «Ліфт ап йор Айз» (Lift up Your Eyes) з використанням мови знаків. 

Наші дочірні компанії

«L’Oréal США» підтримує Кампанію за права людини у розповсюдженні керівних принципів і практик щодо прав працевлаштування та комфортного робочого середовища для працівників, які мають лесбійську, гей-, бісексуальну орієнтацію або є трансгендерами. Індекс корпоративної рівності, запроваджений КПЛ, дав L’Oréal найвищий бал у розмірі 100% і визнав компанію одним з «Найкращих робочих місць за забезпеченням рівності прав ЛГБТ».

«L’Oréal Мексика» підтримує організацію «Хунтос» (Juntos), створюючи комфортні умови для більшої кількості людей з інвалідністю.

«L’Oréal Бразилія» підтримує ініціативу  «Мрій, вчися, працюй» (Dream Learn Work), просуваючи програму «Мрії, що надихають» (Inspirando Sonhos), яка допомагає студентам з неблагополучних родин відкривати для себе корпоративний світ за допомогою наставників з-поміж членів команди L’Oréal.

«L’Oréal Португалія» допомагає «Асоціації Сальвадор» (Salvador Association) у створенні більш інклюзивних середовищ для працівників з обмеженнями працездатності.

«L’Oréal Франція» підтримує ARPEJH (L'Association Régionale pour l'Education et le Placement des Jeunes Handicapés, Регіональну асоціацію освіти для молодих людей з обмеженнями працездатності), допомагаючи молодим людям з інвалідністю успішно подолати перехід від школи до трудового життя за допомогою регулярних групових занять і семінарів в штаб-квартирі L’Oréal.

«L’Oréal Кенія» підтримує Асоціацію альбінізму Кенії (Albinism Association of Kenya) в економічній та соціальній допомозі людям з альбінізмом. Члени команди «L’Oréal Східна Африка» здійснюють наставництво для групи старших школярів і студентів університетів.

«L’Oréal Росія» підтримує регіональну громадську організацію «Перспектива», допомагаючи створити більшу незалежність і покращити якість життя для людей з інвалідністю.

«L’Oréal Чилі» підтримує неприбуткову організацію «Прохумана» (Prohumana) в поширені концепції різноманіття через семінари й освітні зустрічі.