Компанія L’Oréal, світовий лідер у виробництві косметичних засобів, присутня в 140 країнах. Впровадження ініціатив підтримки різноманіття, актуальних для спільнот, у яких живуть і працюють члени нашої команди, дозволяє нам ставати все більш всеохопною командою у світових масштабах.

Гендерні питання

Франція: L'Oréal співпрацює з Capital Filles для  соціального та економічного впливу на молодих дівчат через наставництво. Жінки волонтери-співробітники L'Oréal в парі з дівчатами-старшокласницями забезпечують наставництво та кар'єрні консультації.

Індія: З 2017 року за Програмою "Маленькі Кроки" L'Oréal в Індії була надана допомога по вагітності працівницям, які очікують дитину або планують батьківство. У співпраці із програмою  “CareNine” компанії  United HealthCare, залежно від конкретної ситуації, допомога може включати у себе консультації особистого тренера  "life coach", гінеколога, дієтолога,  інструктора з фітнесу і супроводжуючого лікаря.

Інвалідність

Пакистан: Програма "Naya Aghaaz" підрозділу L'Oréal  у Пакистані  організує навчання професії у сфері краси для жінок з  інвалідністю, які походять із незабезпечених верств населення. За допомогою цієї програми жінки отримали можливість працевлаштуватись і, завдяки цьому, підвищити рівень життя.

Велика Британія:  У Великій Британії та Ірландії було ініційовано програму #BeatTheStigma для  покращення  обізнаності щодо гігієни психічного здоров'я на робочому місці і подолання страху перед обговоренням цих проблем та їх замовчування. L'Оréal було започатковано ініціативу Think Tank щодо збереження психічного здоров'я, розроблено низку семінарів з ментальних практик і програму навчання для працівників компанії по наданню першої допомоги.

Гендерні/Соціально-економічні і мультикультурні координати діяльності

Португалія: Філіал L’Oréal у Португалії у партнерстві із Фондом підтримки Girl Move Foundation запровадив 1-місячну програму стажування для молодих жінок із Мозамбіку для надання допомоги  у розвитку їх лідерських, підприємницьких і ділових навичок. Програма також заохотила наставників дівчат та їхні команди розвивати власні навички з інтеграції та  розвитку талантів в дусі поваги до різноманітності та інклюзивності.

Соціальні, економічні і мультикультурні координати діяльності

Бразилія:  L'Oréal  сприяє розвитку соціальних стартапів за допомогою програм наставництва. Багатопрофільна група волонтерів зі складу персоналу компанії працює пліч-о-пліч із підприємцями у соціальній сфері , допомагаючи розробити бізнес-моделі та стратегічні бізнес-плани .

Німеччина:  Програма INTERNgration, започаткована L'Oréal у Німеччині, спрямована на залучення  біженців до стажування впродовж 6 місяців з подальшим працевлаштуванням. Проект є спільною ініціативою уряду та інших компаній і асоціацій, які працюють із біженцями у Німеччині. З самого початку, у 2017 році, було залучено до роботи 10 біженців.

ЛГБТІ

США: L'Oréal заохочує створення спеціальних ресурсних груп з числа співробітників, спрямованих на все більше залучення, досягнення результатів у бізнесі та підтримку певним групам працівників. Так, у 2017 році була запущена ініціатива щодо «ЛГБТКІ»  працівників, OUT @ L'Oréal. Як результат, була отримана нагорода як «найкраща компанія для ЛГБТКІ працівників» та 100 балів в Equity Index щодо прав людини.

Мексика: В Мексиці філіал L'Oréal працює над створенням безпечного простору і робочого середовища для працівників з ЛГБТКІ спільноти за допомогою проекту під назвою "Free to be". На цей час  був створений Інтернет-ресурс для цієї групи працівників, вона долучилася до бізнес-коаліції, яка сприяє інтеграції ЛГБТІ у робоче і соціальне середовище і взяла участь у гей-параді.