РЕЗУЛЬТАТИ

  • 4,92 млрд євро операційного прибутку
  • + 8,5% приріст дивідендів на акцію
  • + 6,5% приріст доходу у розрахунку на одну акцію

ЛЮДСЬКІ РЕСУРСИ

  • 1-ша в рейтингу компаній Європи за внесок у розвиток гендерної рівності
  • Топ 10 L'Oréal входить до топ-10 компаній відповідно до Індексу "Томсон Ройтерс" за показником Різноманіття та Інклюзії
  • 1 план надання права володіння акціями
  • 22 000 співробітників пройшли Діджитал тренінги згідно з планом підвищення рівня кваліфікації у сфері цифрових технологій

ПОКАЗНИКИ ПРОГРАМИ «Ділитися красою з усіма» за 2018 рік

  • 79% нових продуктів у 2018 році мають покращений екологічний або соціальний профіль¹
  • -77% викидів CO2 в абсолютній величині на заводах та в розподільчих центрах з 2005 року
  • -48% споживання води з 2005 року
  • -37% утворення відходів з 2005 року
  • 3A оцінка у рейтингу CDP² щодо скорочення викидів CO2, збереження водних ресурсів та захисту лісів у ланцюжку постачання



  • 88% брендів оцінили свій соціальний або екологічний внесок
  • 63 584 людей із соціально-незахищених верств населення отримали доступ до роботи, завдяки ініціативам компанії
  • 83% стратегічних постачальників Групи³ були оцінені та вибрані на підставі екологічних і соціальних показників

  • 96% постоянных сотрудников Группы имеют медицинское страхование, которое соответствует лучшим практикам страны проживания⁴

    ¹ Нові продукти, для яких були розроблені нові формули, які були вперше виготовлені на заводах Групи, або продукти, упаковка яких була змінена або оновленена у 2018 році.

    ² CDP - це незалежна міжнародна організація, яка оцінює рівень впливу компаній на навколишнє середовище





    ³ Стратегічні постачальники - це постачальники, чий результативний внесок має велике значення для Групи, вони вносять значний вклад у здійснення стратегії L'Oréal завдяки своїй значущості, інноваціям, узгодженню стратегічних позицій та географічному розміщенню.

    ⁴ Це відповідає 100% співробітників, охоплених програмою L'Oréal Share & Care (постійні співробітники Групи, за винятком співробітників із деяких країн, що працюють на підставі контрактів на неповний робочий день <21 години на тиждень, beauty консультантів і працівників бутиків, враховуючи , що інтеграція нових працівників та дочірніх компаній є поступовим процесом).

ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ

  • 1,2 млрд відвідувань наших сайтів¹
  • 350 млн підписників у наших соціальних мережах²

ЧАСТКА E-COMMERCE ПРОДАЖІВ

  • 3 млрд євро від продажів на майданчиках електронної торгівлі
  • 11% консолідованих e-commerce продажів - друга «країна» L'Oréal¹
  • +40,6% зростання продажів в e-commerce в 2018 році у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року
    ¹ Джерело: дані Google Analytics - облікові записи L'Oréal.

    ² Джерело: дані світових соціальних мереж.

    ¹ Продажі через власні веб-сайти наших брендів + оціночні продажі, досягнуті нашими брендами, які відповідають продажам через веб-сайти наших роздрібних продавців (неперевірені дані).

    ² Збільшення реалізації порівняно з аналогічним періодом попереднього року: ґрунтується на співставній структурі і постійних курсах валют.

ДОСЛІДЖЕННЯ

  • 505 патентів, поданих у 2018 році
  • 914 млн євро інвестованих у дослідження та інновації
  • 21 дослідницький центр, згрупований в шість регіональних хабів та 3 глобальных центра в Європі
  • 14 центрів оцінки

НАШЕ ВИРОБНИЦТВО

  • 40 виробничих об'єктів
  • 38 промислових об'єктів з нульовим рівнем викидів вуглецю, включаючи 31 завод
  • 100 перевірок якості в середньому на продукт