L'Oréal прославляє красу в усьому її різноманітті та співпрацює з людьми будь-якої статі, походження в незалежності від типу шкіри або соціального статусу. Ми націлені на побудову довгострокових та міцних відносин із талановитими людьми та лідерами думок, з якими ми працюємо керуючись принципами прозорості і взаємної довіри. У цій Хартії зібрані зобов’язання та загальні цінності, які пов’язують їх та нас.

У L'Oréal ми поділяємо загальну пристрасть до краси із лідерами думок. Лідери думок  —  це відмінний спосіб для нас спілкуватися зі споживачами та будувати з ними більш тісні відносини на індивідуальній основі. Оскільки ми поважаємо споживачів та хочемо заслуговувати їхню довіру і надалі, ключовими принципами є прозорість та чесність. Ми прагнемо розвивати прозорі, поважні і професійні відносини з лідерами думок, а також побічно з їх аудиторією.

Виходячи з цього та беручи до уваги етичні питання, пов’язані із відносинами, дана Хартія цінностей є взаємним зобов’язанням при вступі у щирі відносини, в яких наші цінності і цінності лідерів думок узгоджені та знаходяться в гармонії.

 

Зобов'язання L'Oréal

1.  L'Oréal прагне проявляти повагу до всіх людей, прославляти красу в усьому її розмаїтті та співпрацювати з людьми будь-якої статі, походження, типів шкіри та прошарків суспільства. Ми прагнемо співпрацювати із лідерами думок, які поділяють наші цінності та етичні принципи  —  Чесність, Повага, Сміливість та Прозорість. Ми залишаємо за собою право застосовувати належну обачність, в залежності від характеру співробітництва, до якого ми вступаємо. У даному випадку ми розглядаємо тільки ту інформацію, яка вже знаходиться у вільному доступі.

2.  Ми прагнемо до партнерства з лідерами думок, які органічно отримали своїх послідовників завдяки своїм зусиллям та таланту. Ми перевіряємо та повинні переконатися, що лідери думок не купували і не підвищували штучно кількість підписників, у тому числі не отримували підписників за рахунок платних або «лайк-за-лайк» засобів.

3.  Ми є повністю чесними та поводимося прозоро при спілкуванні про характер нашого співробітництва із лідерами думок не тільки тому, що ми повинні дотримуватися правил, що застосовуються у всьому світі, але також для забезпечення та збереження довіри наших споживачів.

4.  Ми чітко позначаємо наші очікування, цілі та інші деталі, такі як терміни публікації (або кінцеві терміни публікації контенту). Ми надаємо лідерам думок творчу свободу, даємо можливість передавати повідомлення з використанням їх власного стилю та голосу, оскільки ми цінуємо їх творчий підхід і справжність.

5.  Ми поважаємо обопільні умови щодо прав на зображення, авторських прав та особистих даних.

6.  Ми не співпрацюємо з лідерами думок, що не досягли 16-річного віку або віку, встановленого законом.

7.  Ми будемо діяти та шанобливо спілкуватися з лідерами думок протягом усього терміну нашого співробітництва, незалежно від того, чи це буде віртуальне спілкування чи особисте.

 

Зобов'язання лідерів думок L'Oréal

1.  Лідери думок зобов’язуються надавати інформацію оригінальним способом, ділитися креативним, цікавим та цінним контентом. 

2.  Лідери думок поділяють із L'Oréal Етичні принципи та цінності, а також зобов’язуються не публікувати у майбутньому ( а також раніше не розміщували контент), що суперечить нашим цінностям стосовно поваги, толерантності та інклюзивності. Крім того, лідери думок не повинні обмінюватися думками або застосовувати  поведінку, яка може бути інтерпретована як расизм, антисемітизм, гомофобія, зневажливе ставлення до жінок, релігійна нетерпимість, насильство, знущання або агресивність по відношенню до інших людей, порнографія або будь-який вид злочинної діяльності.

3.  Лідери думок можуть вільно ділитися чесною думкою про наші продукти та бренди, утримуючись від розміщення контенту, що може містити наклеп.

4.  В залежності від характеру співробітництва, лідери думок зобов’язуються дотримуватися умов угоди, включаючи правила взаємодії, очікування та цілей, а також кінцевих термінів публікації контенту.

5.  Лідери думок повинні прозоро повідомляти про характер свого співробітництва із L'Oréal, повністю розкриваючи свої комерційні інтереси аудиторії. Це необхідно для того, щоб забезпечити повну прозорість у тих випадках, коли їх контент проплачений або мотивований третіми особами (позначки: платне партнерство, #SponsoredBy, і так далі).

6.  Лідери думок зобов’язані належним чином ставитися до прав на зображення та авторських прав, а також прав споживачів на конфіденційність даних.

7.  Лідери думок зобов’язані шанобливо діяти та спілкуватися з командами L'Oréal протягом усього терміну співробітництва, незалежно від того, чи це буде віртуальне спілкування чи особисте.

 

Ви можете завантажити  Хартію цінностей лидерів думок L'Oréal