19 квітня, у заміському ресторані Toscana Grill, ми розповіли про реновацію улюбленого і давно знайомого всім бренду - Garnier Fructis. «Суперфрукти  для суперВОЛОССЯ» - нова комунікація і те, що описує новий Fructis найкращим чином.

Найпопулярніші мілленіали-блогери та трендсеттери зібралися, щоб дізнатися про нову "суперфруктову" формулу Fructis, стильну і яскраву упаковку і неймовірну комунікацію. Насолодившись природою та інформативною презентацією, гості змогли взяти участь в майстер-класі одного з найпопулярніших фуд-фотографів України в Instagram, зробити мехенді в індійській зоні та насолодитися кокосовим коктейлем у зоні "Гаваї".

Зіркові франшизи Fructis стали ще більш привабливими, а кожна з них уособлює фрукт з унікальними властивостями для волосся - "Гудбай Посічені Кінчики" з екзотичною амлою, "Ріст на Повну Силу" зі зміцнюючим яблуком, "Потрійне Відновлення" з живильним авокадо, "Густі та Розкішні" з соковитим гранатом і "Стійкий Колір" з цінними ягодами асаї. У лінійці Fructis відбулося поповнення у вигляді 2 нових гам без силіконів - "Баланс Зволоження" з освіжаючим кокосом та "Заряд Свіжості" з огірком.