ІНСТИТУТ ETHISPHERE ВДЕВ’ЯТЕ НАЗВАВ L’ORÉAL ОДНІЄЮ З НАЙБІЛЬШ ЕТИЧНИХ КОМПАНІЙ СВІТУ

Кліші – 12 лютого 2018 р. L’Oréal, провідна світова косметична компанія, визнана інститутом Ethisphere світовим лідером у визначенні й розвитку стандартів етичного ведення бізнесу, однією з Найбільш етичних компаній світу у 2018 р

L’Oréal було відзначено цим званням вже вдев’яте і є однією лише з трьох компаній у індустрії Краси, що наголошують на своїй прихильності до чесного лідерства й етичності ведення бізнесу.

«Цінність компанії вимірюється не тільки економічними показниками. L’Oréal завжди прагнула бути моральною та відповідальною компанією — ми поставили етичність на головне місце нашої стратегії та повсякденної діяльності. Наш підхід гідно оцінив інститут Ethisphere, і ми правомірно можемо цим пишатися», — заявив Жан-Поль Агон (Jean-Paul Agon), Президент і Генеральний директор L’Oréal.

«Суттєвим моментом в оцінці компаній стала їхня культура щодо етичності й чесності. Довіра – валюта етики; наш сталий розвиток ґрунтується на базових етичних принципах L’Oréal: чесності, повазі, принциповості та прозорості», — розповідає Емманюель Люлян (Emmanuel Lulin), Старший віце-президент і директор з етики L’Oréal.

У 2018 році були відзначені досягнення 135 компаній із 23 країн і 57 галузей. Лауреати цього року продемонстрували рекордний рівень взаємодії із зацікавленими сторонами та спільнотами. Вимірювання й поліпшення культури, справжнє лідерство, відданість принципам прозорості, різноманітності й інклюзивності — усі ці принципи є пріоритетами лауреатів.

«У 2017 році світовий дискурс зазнав глибоких змін, з’явився сильніший голос. Глобальні корпорації, що керуються у своїй роботі принципами верховенства права, стали найвпливовішою силою в суспільстві, що прагне до кращого життя. Зокрема, найбільш етичні компанії світу залишилися гідним наслідування прикладом лідерства, – пояснив Головний виконавчий директор Ethisphere Тімоті Ербліч (Timothy Erblich). – Я вітаю всіх співробітників L’Oréal із тим, що їхню компанію визнали однією з найбільш етичних компаній світу вдев’яте. Це видатне досягнення».

Етика й робочі показники

У 2018 році найбільш етичні компанії світу знову довели, що моральність у веденні бізнесу сприяє поліпшенню фінансових показників. Дослідження Ethisphere виявили, що після індексування показники компаній, що потрапили в список найбільш етичних у світі, перевищили Індекс найбільш капіталізованих компаній США за 5 років на 10,72 %, а за три роки – на 4,88 %. Ethisphere визначає це явище як премію за етичність.

Методика й порядок нарахування балів

Оцінка найбільш етичних компаній проводиться на підставі Коефіцієнта етики (Ethics Quotient®, EQ), розробленого інститутом Ethisphere. Метод розробляється вже багато років, і він дозволяє оцінювати діяльність компаній об’єктивним, послідовним і стандартизованим способом. Зібрана інформація не охоплює всі аспекти корпоративного поведінки, ризиків, сталого розвитку, дотримання нормативних вимог і етики, але надає велику вибірку вирішальних критеріїв, пов’язаних із кореневими компетенціями.

Оцінки виставляються за п’ятьма головними категоріями: програма етики й відповідність до нормативних вимог (35 %), соціальна діяльність і відповідальність (20 %), етична культура (20 %), керівництво (15 %), а також лідерство, інновації та репутація (10 %). Усі компанії, які беруть участь у процесі оцінювання, отримують бали, що дають їм корисну оцінку того, як вони співвідносяться з провідними організаціями.

Етичні норми L’Oréal

Поведінка компанії має таке ж велике значення, як і її економічні показники або якість продукції. Діяльність L’Oréal побудована на міцних етичних принципах, що керують її розвитком і сприяють зміцненню її репутації: чесності, повазі, принциповості та прозорості. Саме ці принципи є підґрунтям політики Групи щодо дотримання нормативних вимог, відповідальних інновацій, відповідального підходу до питань екології, щодо філантропії, соціальної та громадської відповідальності. Мета L’Oréal – стати зразковою компанією в усьому світі та зробити етику головним підґрунтям своєї ділової практики.

- У 2000 р. L’Oréal стала однією з перших компаній у Франції, яка ввела Кодекс ділової етики, а у 2007 році в ній з’явилася посада Директора з етики.

- У 2008 р. Президент і Генеральний директор L’Oréal Жан-Поль Агон (Jean-Paul Agon) отримав престижну нагороду ім. Стенлі Пейса за лідерство в корпоративній етиці (Stanley C. Pace Leadership in Ethics Award).

- У 2014 р. L’Oréal випустила 3-є видання Кодексу етики, яке сьогодні перекладене 45 мовами, а також азбуку Брайля англійською та французькою мовами. До того ж, є онлайн-курс з етики 22 мовами.

- У 2015 р. Старший віце-президент і Директор з етики Емманюель Люлян отримав престижну нагороду ім. Керол Маршал у галузі інновацій в етиці (Carol R. Marshall Innovation in Ethics Award).

- У 2017 р. L’Oréal за свій Кодекс ділової етики отримав найвищу нагороду за прозорість ведення бізнесу (Grand Prix de la Transparence – Charte Éthique). Ця нагорода присуджувалася вперше.

- L’Oréal є ПРОВІДНОЮ учасницею Глобального договору ООН, входить до фондового індексу Global Compact 100, підписала ініціативу організації «ООН-жінки» і Глобальний договір ООН «Принципи розширення прав і можливостей жінок», а також підтримує мету сталого розвитку ООН.

- L’Oréal щорічно влаштовує День етики, коли співробітники компанії в усьому світі можуть в електронному чаті спілкуватися про етику з Президентом і Генеральним директором Групи L’Oréal і зі своїм регіональним генеральним директорам.

Докладніше про етику в L’Oréal див. на сайті: http://www.loreal.com/group/governance/acting-ethically.aspx

Про групу L’Oréal

L’Oréal присвячує себе косметиці й парфумерії вже понад 100 років. Завдяки унікальному портфелю з 34 брендів, різних і в той же час таких, що доповнюють один одного, у 2017 р. Група отримала прибуток від продажу в розмірі 26,06 млрд євро і є роботодавцем для 82 600 осіб у всьому світі. Компанія L’Oréal є світовим лідером косметичної галузі й представлена в усіх каналах дистрибуції: на масовому ринку, в універмагах, аптеках, салонах краси, магазинах безмитної торгівлі, фірмових бутиках та Інтернет-торгівлі.

Наукові дослідження, інновації та команда вчених із 3 885 осіб перебувають у центрі стратегії L’Oréal, спрямованої на задоволення потреб у галузі краси в усьому світі. У межах програми «Ділячись красою з усіма» до 2020 року L’Oréal встановлює масштабні цілі сталого розвитку Групи для всіх елементів її ланцюжка створення додаткових цінностей. www.loreal.com

Про інститут Ethisphere

Інститут Ethisphere® — світовий лідер у галузі розробки й розвитку стандартів етичного ведення бізнесу, що впливають на корпоративну репутацію, довіру ринку й успіх підприємства. Ethisphere володіє великими знаннями й досвідом в оцінці й визначенні найважливіших етичних стандартів, які допомагають компаніям поліпшити корпоративну репутацію, виміряти й поліпшити культуру. Ethisphere зазначає видатні досягнення організацій у програмі визнання найбільш етичних у світі компаній і заснував Спілку з лідерства в галузі ділової етики (Business Ethics Leadership Alliance, BELA), що об’єднує експертів галузі.

Докладніше про інститут Ethisphere див. на сайті https://ethisphere.com.