БЕЗПЕЧНЕ ПЕРЕБУВАННЯ НА СОНЦІ НА НОВОМУ РІВНІ. ІННОВАЦІЇ ВІД LA ROCHE-POSAY З ПЕРШИМ АВТОНОМНИМ УФ-ДАТЧИКОМ UV SENSE

7-11 січня 2018 року компанія L’Oréal була присутня в Лас-Вегасі на щорічній виставці споживчої електроніки (CES) — всесвітньо відомому заході, який збирає сотні компаній і стартапів для обговорення та презентації новітніх технологій. Уже третій рік поспіль L’Oréal підтверджує свій професіоналізм у сфері косметичних технологій, розповідаючи пресі та споживачам про свої революційні досягнення.
Наукові дослідження компанії L’Oreal показали, що надмірний рівень впливу сонячних променів на шкіру може призвести до її передчасного старіння, знебарвлення та навіть раку. Поставивши собі за мету зробити перебування на сонці безпечним, компанія має намір впроваджувати інноваційні технології, які покращили б життя споживачів у всьому світі.
Цього року проривною інновацією став UV Sense — перший електронний датчик для вимірювання ультрафіолетового випромінювання, який можна носити повсякчас і який не потребує батареї. У цьому крихітному пристрої, який можна носити на нігті великого пальця, поєднано досягнення L’Oréal у сфері косметичних технологій і глибокі знання про догляд за шкірою та її захист від ультрафіолету з орієнтованим на споживача дизайном. UV Sense є еволюцією смарт-пластира My UV Patch, що надійшов у продаж у 2016 році. Протягом останніх двох років фахівці компанії L’Oreal вивчали відгуки споживачів, які бажали мати переносний пристрій меншого розміру, що зберігав би більше даних і показував тенденції сонячнго випроиінювання за певні часові проміжки. І тепер разом з новинкою UV Sense компанія L’Oreal запускає також оновлену версію My UV Patch (обмежений випуск), щоб охопити більшу кількість споживачів.
UV Sense та новий My UV Patch — це результат спільної праці технологічного інкубатора при відділі досліджень та інновацій L’Oréal під керівництвом Ґіва Балуча (Guive Balooch) і запрошеного дизайнера Іва Бехара (Yves Behar) — мислителя і засновника відзначеної багатьма преміями студії дизайну Fuseproject у Сан-Франциско. Бехар був ідейним натхненником розробки картини-телевізора Samsung Frame TV, найбезпечнішої та найзручнішої колиски в світі Snoo, апарату для виробництва газованої води вдома Soda Stream і багатьох інших пристроїв. У цьому партнерстві поєдналися 100-річний професійний досвід в індустрії краси компанії L’Oréal і концептуальний дизайн студії Fuseproject, створивши спеціалізовані технології, які легко впишуться в життя споживачів і покращать їхній добробут.