ЛЮДИ Є ВАЖЛИВИМИ для L’Oréal

     • Більше жінок серед нашого вищого керівництва

L’Oréal віддавна є лідером у забезпеченні гендерної рівності. Станом на 2016 р. в усьому світі жінки становлять 70% нашого персоналу, 48% членів наших керівних комітетів, 33% членів нашого виконавчого комітету та 53% наших ключових посад.

Ми пройшли сертифікацію організацій EDGE (Економічні вигоди від гендерної рівності) та GEEIS (Європейській та міжнародний стандарт гендерної рівності) у 29 країнах. Ці дві незалежні організації провадять всебічний та суворий аудит поточних політик щодо персоналу та його найму, і ми пишаємося тим, що відповідаємо цим суворим стандартам рівності.

«Еквіліп» (Equileap), неприбуткова організація й перша глобальна база даних, що визначає рейтинг для 3 000 компаній, зареєстрованих на торгових біржах, визнала L’Oréal кращою компанією 2017 р. Серед інших відзнак, ООН присудила  L’Oréal Премію за лідерство в царині гендерної рівності. 

    • Доброзичливе ставлення до людей, що належать до будь-якої культури та мають будь-яке походження

Як глобальна організація,  L’Oréal природно є мультикультурною. Оскільки ми пропонуємо косметичні вироби людям усіх походжень, на усіх континентах, в нашій компанії культурне різноманіття не лише є справедливим, а й вважається добрим бізнесом.

Розробка та маркетинг товарів для міжнародного ринку вдається краще, якщо члени команди походять з найрізноманітніших етнічних і соціальних груп. Дослідження також довели, що чим різноманітніший склад команди, тим більш ефективні рішення вона реалізує: що більше точок зору, то більше шансів на успіх. Свідчення цьому ми бачимо щодня.

У 2004 р.  L’Oréal стала співзасновником першої Хартії про різноманіття у Франції. Відтоді ми підписали й допомогли створити подібні хартії у 15 країнах. У 2016 р. «Томсон Ройтерс» (Thomson Reuters) визнали нас однією з 20 найкращих компаній світу за досягнення у царині Різноманіття та Всеохопності у списку з понад 5 000 компаній

    • Залучення людей з обмеженням працездатності

Люди з обмеженням працездатності привносять в роботу унікальний досвід та ідеї. Як кожен різновид різноманіття, відмінні від інших види здібностей і точки зору посилюють нашу місію. L’Oréal цінує людей за їх особисті якості, навички та вклад.

До кінця 2016 р. в  L’Oréal працювали 1 010 чоловік з обмеженнями працездатності. Цього замало, і ми намагаємось залучати більше людей з інакшими можливостями. Враховуючи, що 71% станів обмеження працездатності не видно візуально, в наших офісах у всьому світі створюються програми обізнаності, аби забезпечити комфортність наших робочих місць для людей з обмеженнями працездатності та пристосованість до їхніх потреб. Ми сподіваємось, що такі зусилля заохотять їх шукати в нас роботу й залишатися з нами.