Компанія L’Oréal, світовий лідер у виробництві косметичних засобів, присутня в 140 країнах. Впровадження ініціатив підтримки різноманіття, актуальних для спільнот, у яких живуть і працюють члени нашої команди, дозволяє нам ставати все більш всеохопною командою у світових масштабах.

Гендерні питання

Португалія:  «L’Oréal Португалія» ініціювала партнерство з «Гьорлз Мув» (Girls Move), створивши фонд, що має дві головні мети: підтримку й надання можливості освіти для дівчат у Мозамбіку та підготовку наших працівників як наставників.

Франція: З 2015 р. бренд L’Oréal Paris є партнером і спонсором Форуму «Елль Актив» (Elle Active). Метою форуму, організованого фондом журналу «Елль» (Elle Magazine Foundation), є підтримка й освіта жінок на робочих місцях і створення здорового балансу між працею та життям. Форум проводиться щорічно у Парижі, Ліоні й Бордо.

Обмеження працездатності

Китай:  «L’Oréal Китай» та провідний роздрібний інтернет-магазин JD.com заснували спільну навчальну програму «Всеохопна краса» (Inclusive Beauty) для надання людям з обмеженою працездатністю навичок, необхідних для роботи на посадах в роздрібній інтернет-торгівлі.

Індія: «L’Oréal Індія» запустила ініціативу R. I. D. E. (Ініціатива в царині наймання персоналу для реалізації можливостей людей з обмеженою працездатністю (Recruitment Initiative for Disabled Enablement)). Аудити доступності [вакансій та власних робочих місць] та семінари з обізнаності допомагають компанії комфортно влаштовувати працівників з обмеженнями працездатності в області фінансів, роботи з персоналом та організації виробництва. Дивіться відео.

Бразилія: «L’Oréal Бразилія» зосередилась на забезпеченні цифрового доступу та навігації для всіх, особливо для людей з обмеженнями працездатності. Ініціатива розпочалась у 2015 р. з відкриття першого порталу для покупців із 100% доступністю «Воз да Белеза» (Voz da Beleza). Відвідайте цей веб-сайт.

Етнічне та соціальне походження

Нідерланди: «L’Oréal Нідерланди» співпрацює з ECHO (неприбутковою організацією, яка спеціалізується на політиці різноманіття у вищій освіті та на ринку праці) у програмі наставництва «У кожного є талант» (Everybody Has Talent), яка зводить разом студентів, що походять з різних культур, і працівників L’Oréal (http://echo-net.nl). Ця програма призначена для того, щоб створити обізнаність, забезпечити індивідуальне наставництво та розширити професійні горизонти.

Пакистан:  «L’Oréal Пакистан» об'єдналась у партнерстві з iCARE, аби навчити 10 молодих людей з вразливих спільнот для роботи в перукарнях.

США: «L’Oréal США» стала членом організації «Рух генеральних директорів за різноманіття та всеохопність» (CEO Action for Diversity & Inclusion™), коаліції, яка постійно зростає і зараз налічує 250 генеральних директорів, що проголошують зобов'язання просувати різноманіття та всеохопність у своїх організаціях.