Більше ніж сторіччя, ми присвячуємо нашу енергію та вміння єдиній справі - красі

НАША МІСІЯ

Краса - це мова

Уже понад сто років група Л’Ореаль віддана одній справі: служінню красі. Ця сфера діяльності багата за своїм значенням - вона дає змогу кожному з нас виразити себе у всьому своєму різноманітті, стати впевненим у собі і відкритися для інших.Місія Л’Ореаль полягає в наданні жінкам і чоловікам у всьому світі доступу до кращих інноваційних косметичних продуктів в плані якості, ефективності та безпеки. Компанія іде до цієї мети, задовольняючи нескінченно різноманітні потреби і бажання в галузі краси у всьому світі.

Краса універсальна

З моменту свого створення дослідником група постійно розширює межі пізнання. Її унікальний науково-дослідний підрозділ дає можливість постійно досліджувати нові території і винаходити продукти майбутнього, черпаючи натхнення в ритуалах краси з усього світу.

Краса - це наука

Забезпечення доступу до продуктів, що підвищують добробут, мобілізація своєї інноваційної бази для збереження краси планети і підтримка місцевих громад - ці завдання є джерелом натхнення і креативності для Лореаль.

Краса - це відданість
Опираючись на досвід своїх команд, а також багатство і взаємодоповнюваність своїх брендів, Л’Ореаль поставила перед собою мету на наступні роки - зробити красу універсальною. Л’Ореаль - краса, доступна всім.

НАШІ АМБІЦІЇ

Наша мета на найближчі роки - завоювати ще один мільярд споживачів у всьому світі шляхом створення косметичних продуктів, які відповідають нескінченному розмаїттю їхніх потреб і бажань краси.

Краса для всіх, краса для кожного
Ми в Л’Ореаль переконані, що немає єдиної і унікальної моделі краси, а є нескінченна різноманітність форм краси, пов'язаних з періодами, культурою, історією та особистостями... Залучення якомога більшої кількості жінок і чоловіків до використання наших продуктів означає вихід на надзвичайно різноманітні групи людей для універсалізації краси. На наш погляд, універсалізувати означає не нав'язати однаковість, а, навпаки, беручи за основу різноманітність, працювати над інноваціями.

Дотримання місцевих звичаїв краси
Суть цього проекту полягає в тому, що наш відділ досліджень та інновацій передбачає створення косметичних продуктів, адаптованих до величезного різноманіття світу. У кожному регіоні земної кулі ми створили дослідні платформи, справжні експертні центри, підготовлені з урахуванням індивідуального підходу і орієнтовані на продукти краси. У цих науково-дослідних центрах винаходять нові продукти, які можуть стати успішними у всьому світі. Це реальний поворотний момент в нашому розумінні інновацій.

Полегшення доступу до косметичної продукції
У період значних перетворень, які переживає ринок, Л’Ореаль щороку йде вперед, щоб зробити доступними для всіх кращі продукти, створені у сфері краси. Портфель, у який входить 27 міжнародних брендів, і організаційна структура, заснована на каналах дистрибуції, – ось на чому ґрунтуються наші амбіції стосовно задоволення потреб кожного споживача відповідно до його звичок і способу життя. Таким чином, Л’Ореаль у власний спосіб відсуває кордони і приймає виклики інновацій, які стають все більш доступними.

Прискорення регіоналізації нашої професійності
Завоювати ще один мільярд споживачів у всьому світі - амбітний проект, який мотивує всі наші команди. Економічна вигода, також людське прагнення до нового, яке вимагає швидкого застосування наших сил і прискореної трансформації компанії в кожній сфері, включаючи відділи досліджень, виробництва, маркетингу, продажів, управління кадрами і адміністративний відділ... Цей великий проект є також можливістю для інновацій та прогресу в побудові компанії Л’Ореаль майбутнього.

НАШІ ЦІННОСТІ ТА ЕТИЧНІ ПРИНЦИПИ

Пристрасть, Інновації, Підприємницький дух, Відкритість, Прагнення до Досконалості: Наші цінності закладені в генетичному коді Л’Ореаль. Вони досі проявляються в щоденних діях усіх наших команд по всьому світу.
Нашими етичними принципами є цілісність, повага, мужність і прозорість. Вони формують нашу культуру, підтримують нашу репутацію, їх повинні знати і дотримуватися всі співробітники Л’Ореаль.