Розвиток Л’Ореаль забезпечує глобальна дослідна та інноваційна діяльність, унікальний портфель брендів, організований за каналами збуту, та інтегрований промисловий режим.

ДОСЛІДЖЕННЯ - ЦЕ ЧАСТИНА ГЕНЕТИЧНОГО КОДУ Л'ОРЕАЛЬ

Л’Ореаль постійно  робить значні інвестиції в дослідження і саме косметичні інновації посідають центральне місце в його моделі зростання. Завдяки тому, що за останні 40 років групою розроблено понад 130 молекул, вона є винятковою, оскільки має можливість запатентовувати основні активні інгредієнти раніше за конкурентів. Л’Ореаль організував свою діяльність із досліджень та інновацій навколо шести регіональних платформ (Європа, США, Японія, Китай, Бразилія, Індія). У кожному великому регіоні світу такі центри об'єднують дослідження, «досвід розробок» та «фундаментальні принципи ринку». Їхня місія полягає також у тому, щоб зрозуміти звички, потреби і критерії переваг місцевого населення у питаннях краси. Завдяки цій взаємодії досліджень і маркетингу Л’Ореаль може запропонувати косметичні продукти, адаптовані до різних типів шкіри, волосся, а також особливостей різних культур.
Карта центрів досліджень та інновацій Л’Ореаль у світі

 

РІЗНОМАНІТНИЙ І ДИВЕРСИФІКОВАНИЙ ПОРТФЕЛЬ БРЕНДІВ

Л’Ореаль має унікальний у світі портфель міжнародних брендів, який охоплює всі лінії косметики: із догляду за волоссям, фарби для волосся, із догляду за шкірою, декоративна косметика і парфуми. Цими брендами, які доповнюють один одного, в групі управляють підрозділи, кожен з яких має досвід у власному каналі дистрибуції. Така організація - одна з основних переваг Л’Ореаль. Вона дає можливість реагувати на очікування кожного споживача відповідно до його звичок і способу життя, а також адаптуватися до місцевих умов дистрибуції в будь-якій точці світу.
 

ІНТЕГРОВАНИЙ РЕЖИМ ВИРОБНИЦТВА

Л’Ореаль прийняв рішення інтегрувати свої виробничі потужності. Розташована по всьому світу 41 фабрика компанії виробляює майже 90 % одиниць продаваних косметичних продуктів.
Ця модель, яка передбачає гарантію якості і відстежуваність, дає змогу знизити ризики й оптимізувати виробничу складову. Єдиний підрозділ, операційний відділ, регулює виробництво і розподіл продукції у світі. Він об'єднує 7 напрямків бізнесу - закупівлю, пакування, виробництво, якість, логістику, захист навколишнього середовища, гігієну та безпеку - і керує всім виробничим ланцюжком: від закупівлі сировини до доставки продукції.
З метою забезпечити більш оперативне реагування і адаптації до специфіки місцевих ринків виробничі ділянки розташовані в п'яти основних географічних зонах. Така близькість скорочує дистанцію, яка відокремлює споживачів від заводів і забезпечує їм доступ до продукції за найкращою ціною. Крім того, промисловий успіх групи ґрунтується на власних строгих критеріях у виборі постачальників, з якими вона створює довгострокові партнерські відносини та спільні підприємства для інновацій.
Карта заводів Л’Ореаль у світі