НАША ІННОВАЦІЙНА МОДЕЛЬ

Л’Ореаль завжди прагнув розвивати дослідження та інновації, оскільки в аспекті краси наука має велике значення. Модель досліджень та інновацій дає можливість компанії реагувати на широкий спектр багатоманітних очікувань в індустрії краси у світі.

 

НАУКА - РУШІЙНА СИЛА ІННОВАЦІЙ У КОСМЕТИЦІ

За понад столітній період Л’Ореаль вдалося прокласти шлях свого розвитку, беручи за основу тверде переконання: тільки проведені на високому рівні наукові дослідження допоможуть створити косметичні продукти, які здатні привести до реальних результатів. Його модель досліджень та інновацій, унікальна в косметичній промисловості, організована навколо трьох основних відділів:

  • Перспективних досліджень, перед якими стоїть завдання постійно збагачувати наукові знання про шкіру та волосся у всьому світі, а також відкривати нові активні інгредієнти;
  • Прикладних досліджень, під час яких розробляються системи формул для використання відтак у різних категоріях продуктів;
  • І, нарешті, відділу Розвитку, який забезпечує адаптацію брендів з інноваційними формулами до їхньої специфіки і споживчих очікувань по всьому світу.

 

АКТИВИ ДЛЯ ІННОВАЦІЙ

Щоб залишатися серед основних гравців і мати змогу робити вагомі косметичні інновації доступними для всіх, група спирається на три основних активи: унікальну колекцію запатентованих активних інгредієнтів, які відділ перспективних досліджень щороку доповнює новими елементами, молекулами або інгредієнтами...; досвід у створенні формули, причому саме це є вирішальним етапом, що робить можливим перехід від молекули до готового продукту. Щороку співробітники Л’Ореаль розробляють тисячі формул. Останнім активом є його досвід в оцінці, незамінний для залучення на ринок нових продуктів, що демонструє їхню безпеку і ефективність науковою і строгою мовою.

 

ДОСЛІДЖЕННЯ, ЯКЕ ДОСЛУХАЄТЬСЯ ДО СПОЖИВАЧА

У Л’Ореаль інновації завжди підтримувалися завдяки постійному діалогу науки і маркетингу. Він ґрунтується на чимраз точніших наукових знаннях про шкіру та волосся по всьому світу, але також і на уважному дослуховуванні до споживачів на всіх континентах і на спостереженні за їхньою поведінкою у питаннях краси. Істинне джерело натхнення, велика різноманітність ритуалів краси відкривають нові галузі для досліджень.

 

ГЛОБАЛЬНЕ ПОКЛИКАННЯ

Зміцнюючи свою глобальну присутність за допомогою шести регіональних центрів - Європи, США, Японії, Китаю, Бразилії та Індії, - історія досліджень та інновацій у Лореаль наближається до своїх основних ринків, а також до широких наукових знань кожного регіону. У кожному з них дослідницькі команди розвивають стратегічні партнерські відносини з науковими експертами або місцевими стартапами для того, щоб досліджувати нові території.