Ділитися красою з усіма

відповідальність і обов'язокL'Oréal

ПрограмаL'Oréal «Краса для всіх», яка була  запущена в 2013 році, поєднується з  традиційною концепцєю компанії і націлена на трансформацію нашої групи компаній для здійснення позитивного впливу на суспільство і навколишнє середовище.

Повністю інтегрована в систему цінностей L'Oréal, програма «Краса для всіх» встановлює певні обов'язки групи до 2020 року і базується на чотирьох основних принципах: сталі інновації, стале виробництво, сталий спосіб життя і сталий розвиток.

Кожен рік L'Oréal надає детальний і прозорий аналіз стратегії та результати щодо соціальної й екологічної відповідальності за основними показниками. Колегія незалежних міжнародних експертів проводить засідання один раз на рік для аналізу прогресу, критично оцінює будь – які вжиті дії та  пропонує заходи щодо поліпшення роботи.

Innovating

Sustainably

100% нашої продукції буде мати покращений екологічний чи соціальний профіль. Кожен раз, коли ми винаходимо або оновлюємо свою продукцію,   ми будемо покращувати її екологічний або соціальний профіль принаймні за одним з таких критеріїв:

  • нова формула зменшує вплив на навколишнє середовище;
  • нова формула використовує відновлювані джерела сировини, що відповідають критеріям програми сталого розвитку компанії або отримані шляхом Зеленої хімії;
  • нова упаковка має поліпшений екологічний профіль;
  • новий продукт має позитивний соціальний ефект.

Producing

Sustainably

До 2020 року ми знизимо вплив на навколишнє середовище наших заводів і центрів дистрибуціі на 60% у порівнянні з рівнем 2005 року, при цьому забезпечуючи продуктами мільярд нових споживачів. Наші цілі до 2020 року:

  • ми скоротимо викиди CO2 наших заводів і центрів дистрибуціі на 60% в абсолютному вираженні в порівнянні з рівнем 2005 року;
  • ми скоротимо викиди CO2, пов'язані з транспортуванням продукції, на 20% в розрахунку на одиницю продажів в порівнянні з 2011 роком;
  • ми знизимо споживання води на 60% на одиницю готової продукції в порівнянні з рівнем 2005 року;
  • ми скоротимо кількість відходів на 60% на одиницю готової продукції в порівнянні з рівнем 2005 року;
  • ми повністю припинемо відправляти відходи на звалище.

Living

Sustainably

Ми прагнемо допомогти нашим споживачам зробити вибір на користь сталого споживання, тому проводимо цілий ряд ініціатив, спрямованих на досягнення цієї мети:

  • ми будемо оцінювати екологічний і соціальний профіль 100% нашої нової продукції. Ця інформація буде доступна для всіх наших брендів, щоб дозволити споживачам зробити вибір на користь постійного споживання;
  • ми будемо оцінювати ступінь найбільшого екологічного та соціального впливу всіх брендів компанії, а також братимемо на себе зобов'язання щодо поліпшення екологічних показників. Кожен бренд буде повідомляти про досягнутий прогрес і підвищувати обізнаність споживачів про сталий вибір;
  • Наші споживачі матимуть можливість впливати на наші дії через споживчу панель сталого розвитку.